.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طاهایی در مراسم تودیع فرماندار ساری ؛
استخاره بد آمد؛ فرماندار برکنار شد
استاندار مازندران با تایید لغو حکم علی بابایی کارنامی در مسند فرمانداری ساری گفت: دلیل اصلی لغو حکم فرماندار منصوب شده وزیر کشور استخاره بد بوده است.
استخاره بد آمد؛ فرماندار برکنار شد

استاندار مازندران با تایید لغو حکم علی بابایی کارنامی در مسند فرمانداری ساری گفت: دلیل اصلی لغو حکم فرماندار منصوب شده وزیر کشور استخاره بد بوده است.

سید علی اکبر طاهایی پیش از ظهر شنبه در آیین تودیع فرماندار و معرفی سرپرست فرمانداری ساری در سالن اجتماعات معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران افزود: بنده قصد داشتم از وجود زارعی فرماندار مستعفی ساری تا زمانی که در استان هستم در فرمانداری ساری استفاده کنم ولی به واسطه اینکه وی برای خدمت رسانی در عرصه نامزدی مجلس نهم اعلام آمادگی کرده گزینه های متعددی را برای تصدی فرمانداری ساری در نظر گرفته بودیم.

وی با اشاره به اینکه گزینه نهایی و مورد تایید بنده و وزیر کشور برای تصدی مسئولیت فرمانداری ساری، شخص علی بابایی کارنامی بوده است، اظهار داشت: به واسطه اینکه از مدت زمان انتصاب حکم تا روز معارفه بر تصدی بابایی بر مسند فرمانداری ساری استخاره بد آمده، ترجیح دادیم با معرفی سرپرست فرمانداری به دنبال گزینه جدیدتری برای تصدی فرمانداری مرکز استان برآییم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه به واسطه اهمیت مرکز استان، از گزینه مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری برای تصدی سرپرستی موقت بر فرمانداری ساری استفاده کردیم، تصریح کرد: پیشنمازی از مدیران لایق و موفق است که امیدواریم در دوره تصدی فرمانداری ساری منشاء خدمات خیر باشد.

طاهایی با بیان اینکه بابایی از افراد مخلص و نیروهای پای کار در خدمت رسانی و توسعه استان است، یادآور شد: بابایی نباید به واسطه عدم تصدی این مسئولیت ناراحت باشد چرا که بنده از وجود وی در مسئولیت فعلی اش که سازمان همیاری شهرداریهای استان بوده نیاز دارم.

استاندار مازندران با بیان اینکه یکی از معضلات پیش روی توسعه استان، انباشت زباله در استان است، افزود: احداث کارخانجات زباله سوز که از نیازهای اساسی استان بوده باید توسط مدیر سازمان همیاری شهرداریها، مدیران استانی و نمایندگان مجلس به سرانجام برسد.

طاهایی با اشاره به اینکه خدمت رسانی پروژه هایی نظیر کمربندی شمالی ساری که قدمت چندین سال در مرکز استان داشته باید در دولت دهم به سرمنزل مقصود برسد گفت: باید از حاشیه سازی ها دور و به دنبال متن برای توسعه مرکز استان تلاش کرد.

استاندار مازندران نیز قول مساعد داد تا در اسرع وقت و پروسه زمانی کوتاه مدت نسبت به معرفی فرد اصلح و شاخص در فرمانداری مرکز استان اهتمام داشته باشد.

یادآور می شود، وزیر کشور در مورخه 10 خرداد ماه 90 در حکمی علی بابایی کارنامی را به سمت فرماندار ساری منصوب کرده و قرار بود نامبرده در روز جاری(28 خرداد ماه) معرفی شود، اما به جای وی شخصی به نام محمد علی پیشنمازی مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری مازندران به دلیل آنچه که استاندار مازندران از آن به استخاره تعبیر کرده جایگزین وی در مسند سرپرستی فرمانداری ساری شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 خرداد 1390
عجب!!!!! استخاره باعث شد حکم وزیر کشور عوض شود؟؟؟؟ به وزیر کشور توصیه می کنم یک استخاره برای استانداری مازندران بزند شاید استاندار مازندران هم عوض شد.آقای پیشنمازی براتون آرزوی موفقیت می کنم
سید مهران پرواسی 09117413539 28 خرداد 1390
با سلام
بدینوسیله مراتب تاسف خود را از نبود اقتدار و امنیت تصمیم گیری در پروسه انتصاب ها توسط استاندار محترم اعلام نموده و تاسف دو چندان را از بیان علتی غیر تخصصی و فنی در تغییر حکم نیز بر خود تحمیل ننموده ؟؟؟، آیا در انتصاب های دیگر هم روی به استخاره آورده ؟؟؟، اگر مبنا و معیار انتخاب مسئولین تا کنون استخاره بوده قطعاً هیچیک از مسئولین محترم متناسب با تخصص و رزومه کاری خود مشغول به فعالیت نبوده که قطعاً در فرایندهای منتهی به نتیجه گیری فعالیت و عملکرد کاری مسئولین محترم بازتاب عکس خود را نشان خواهد داد . استاندار یک استان که در انتخاب نیروهای عملیاتی خود آنهم در فرمانداری مرکز استان به استخاره اتکاء نموده جزء تاسف از جانب اینجانب ، توان دیگری موجود نبوده که بتوانم مانع انجام چنین تصمیمات غیر حرفه ای شوم .
نا شناس 28 خرداد 1390
آقای رمدانی با معرفت !
ننوشتی دو هندوانه و یک دست؟!!!
از این شیطنت ها بلدی!!
سیجی 28 خرداد 1390
اقای استاندار درزدن نیروهای ارزشی وولایی به استخاره کردن پنا می برد چون در سوادکوه برای کنار گذاشتن اقای صمدیان فرماندار ارزشی واز یادگاران هشت سال دفاع مقدس هم استخاره کرد ولی برای جا یگزینی ا یشان استخارهی نشد چون ایشان از نیروها ی اصولگرا و ارزشی نبود
نا شناس 28 خرداد 1390
آقای طاهایی از حضرتعالی بعید است. درست است در هر کاری رضای خدا شرط است ولی جای اختیار، مدیریت علمی و شایسته سالاری در مناصب کجاست؟؟؟؟؟؟؟
جای تعجب بسیار است. این هم یک شیوه جدید در مدیریت است دیگر.
نا شناس 28 خرداد 1390
خیلی خنده دار است برای همه اتتصاب ها استخاره می کنید؟
نا شناس 29 خرداد 1390
خوب است مسعولين چشمها را بازتر كنند تا جلوي اين بچه بازيها و سهل انگاريها گرفته شود اقاي استاندار مردم داشتند راي ميدادند استخاره نكردند
نا شناس 29 خرداد 1390
واي به حالي كشوري كه با استخاره اداره شود
نا شناس 29 خرداد 1390
یه نفر نییست به این آقای استاندار بگه مگه مملکت با استخاره پییش میره؟فقط از خدا بخواهید علی بابایی شما رو حلال کنه.همین
نا شناس 29 خرداد 1390
واقعا به کجا می رویم؟ ایشان بهتر نبود قبل از انتصاب استخاره می فرمودند؟ آخر مدیریتی آقای طاهایی
نا شناس 29 خرداد 1390
آقاي استاندار واقعا جاي بسي تاسف است ؟شما در جمع فال گيران انحرافي قرار گرفتيدوآخرت خودتان را به دنياي پر از خطا عوض كرديد فكر كنم بايد شبانه روز طلب اسغفار نماييد.
نا شناس 29 خرداد 1390
آقای استاندار بهترین کار ممکن را کرد اگر بابائی می شد فرماندار خوب بود؟ به شجاعی نشان داد که نماینده باید قانونگذار باشد نه دخالت در کار اجرائی. ایشان اجازه دهند فرماندار منسوب دولت کارش را انجام دهد اگر کوتاهی بود تذکر دهند. دولت این حق را دارد که مجموعه اش را خودش انتخاب کند .
رضا 29 خرداد 1390
مدیریت استخاره ای !!!! جالب است !!!!!!
نا شناس 29 خرداد 1390
بازي با حيثيت افراد با توسل به ابزار شرعي و استخاره. جدا وجود چنين مسووليني مايه تاسف است.
علی 29 خرداد 1390
به استاندار محترم پیشنهاد می کنیم برای رفتن خودش هم استخاره کند چون با دعا ی مردم برای رفتن ا ستاندار حتما استخاره خو ب در میاد
امل 29 خرداد 1390
به آقای استاندار بگویید به رئیس پیام نور مازندران (دکترموحدمنش)توصیه کند یک استخاره برای پیام نور آمل بکند مگر قطع رجاله
نا شناس 29 خرداد 1390
من ويمبه امه ادارات استان بري هسته ، زودتر بوين
شمس الله اس اس 31 خرداد 1390
جان من اتا استخاره شه وسه بهي هارش چشي بونه
جان من بهي
ا بتمه جان من
مهندس مازندارنی از تهران 3 تير 1390
خدا قوت برادر زارعی به خاطر چند سال زحمت بر مسند خدمت رسانی به مردم شریف ساری.
خیر مقدم خدمت فرماندار جدید ساری(هر کی میخواد باشه). هدف اگر خدمت است،استانداری و شهرداری و فرمانداری و...ندارد.
اما اگر دعوا بر سر مناصب شیرین دنیایی است که خدا عاقبت ما را ختم به خیر گرداند با این مسئولان و...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.213 seconds.